حجت‌الاسلام ناطق نوری در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به وی تبریک گفت.

ناطق نوری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت‌الاسلام ناطق نوری عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به وی، تاکید کرد: حضور هوشمندانه و باشکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری،نشانه دغدغه‌مندی و نیک‌خواهی برای ایران و فردای فرزندان این مرز و بوم است.این مشارکت فعال را به فال نیک گرفته،به عزم و اندیشه متعالی ملت ایران فروتنانه عرض احترام می‌کنم.

متن این پیام به شرح زیر است:‌

به نام خدا

پس از حمد و ثنای خداوند و شکر فضل و انعامی که درحق بندگانش روا داشته، این حماسه مردمی را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

حضور هوشمندانه و باشکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری،نشانه دغدغه‌مندی و نیک‌خواهی برای ایران و فردای فرزندان این مرز و بوم است.این مشارکت فعال را به فال نیک گرفته،به عزم و اندیشه متعالی ملت ایران فروتنانه عرض احترام می‌کنم.

به گواه تاریخ و تجربه،با همدلی مسئولانه و وفاق حداکثری،می‌توان به اهداف بلندمدت دست یافت.اکنون زمان وحدت نیروهای مخلص و خبره از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است به منظور نیل به مقاصد کلان و این مهم جز با اخلاق‌مداری و واقع‌نگری دست‌یاب نخواهد بود.

با امید به این اتحاد و همدلی و همچنین آرزوی توفیق در خدمت،انتخاب برادر ارجمند و اخلاق‌گرا،جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را خدمت ایشان تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامت و عزت و روشن‌بینی برایشان مسألت می‌نمایم.

با امید به آینده‌ای روشن و سزاوارِ این مرز و بوم کهن.

علی اکبر ناطق نوری

کد خبر 865027
منبع: مشرق

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha